Navigatie

FAQ / Veelgestelde vragen

Verzending

  • Wanneer wordt mijn bestelling verwerkt/verstuurd?
    Als je de bestelling op een werkdag vóór 14:00 uur plaatst, ontvang je de bestelling uiterlijk binnen drie werkdagen.
     
  • Door welke bezorgdienst zal mijn bestelling worden afgeleverd?
    Wij werken samen met Van Straaten Post, SSand en PostNL
     
  • Jullie kantoor is in Eemnes. Kan ik mijn bestelling hier ook afhalen?
    Helaas is het niet mogelijk om bij ons op kantoor je bestelling af te halen.


Mijn bestelling

  • Wanneer wordt mijn bestelling verwerkt/verstuurd?
    Als je de bestelling op een werkdag vóór 14:00 uur plaatst, ontvang je de bestelling uiterlijk binnen 3 werkdagen.
     
  • Waar is mijn bestelling?
    Is jouw bestelling na 5 werkdagen nog niet aangekomen? Neem dan telefonisch of per e-mail contact met ons op.
     
  • Ik mis een artikel in mijn bestelling.
    Heb je een artikel niet ontvangen, neem dan telefonisch of per e-mail contact met ons op.
     
  • Ik heb geen bevestiging van mijn bestelling ontvangen. Is mijn bestelling wel goed gegaan?
    Als je een bestelling hebt geplaatst ontvang je een orderbevestiging per e-mail. Heb je geen bevestigingsmail ontvangen? Ook niet in je ongewenste e-mail?. Neem dan contact met ons op.
     
  • Kan ik nog een artikel toevoegen aan mijn bestelling?
    Het is niet mogelijk nog een artikel toe te voegen aan een bestelling die je al hebt gedaan. Je kan natuurlijk wel een nieuwe order plaatsen.
     
  • Ik heb een verkeerd artikel ontvangen. Wat nu?
    Heb je een verkeerd artikel hebben ontvangen dan kun je telefonisch of per e-mail contact met ons opnemen, zodat wij dit zo snel mogelijk kunnen oplossen.
     

Retourneren

  • Ik wil een artikel retour sturen. Hoe doe ik dat?
    Je kunt een artikel binnen 14 dagen na ontvangst retourneren. Wil je een artikel retour sturen? Volg dan onderstaande stappen. Zo kunnen wij jouw retour zo snel mogelijk afhandelen.
    - Meld ons dat je een artikel retour wilt sturen;
    - Je ontvangt via e-mail een bevestiging van je verzoek;
    - Je ontvangt via e-mail instructies voor de verzending van het artikel. De kosten voor het opsturen van een artikel zijn voor jouw eigen rekening;
    - Als wij jouw zending hebbe ontvangen, sturen wij een ontvangstbevestiging via e-mail. Het aankoopbedrag wordt vervolgens binnen 14 dagen teruggeboekt op jouw rekening.
     
  • Ik heb een artikel retour gestuurd. Wanneer wordt mijn geld teruggestort?
    Wanneer wij jouw retourzending in goede orde hebben ontvangen, zal het aankoopbedrag binnen 14 dagen op je rekening worden teruggestort.
     

Betalen

Bij Embracing Sports kun je betalen per iDEAL. Wij brengen hiervoor geen extra betaalkosten in rekening.
Met iDEAL kun je vertrouwd, veilig en gemakkelijk online betalen. Je rekent af in de vertrouwde mobiel bankieren app of internetbankieromgeving van jouw eigen bank. Betalen zoals je eigenlijk al gewend bent.

Login particulieren

Als particulier heb je geen account nodig en betaal je direct per iDEAL. Naar de webshop voor particulieren.

Login professionals

Wil je als professional een bestelling plaatsen en heb je nog geen account? Stuur dan een e-mail naar info@embracingsports.nl

© 2018 Embracing Sports | sitemap | rss